BILDBOMB FRÅN TURKIET

Hotellets pool och boende

Vägen ner till stranden

Väldigt fina blommor fanns det också

Finaste♡

MAAAAT

Sen så gick det även runt massa gulliga katter på hotellet. Man fick ju inte mata dom, det fanns mat till dom där.

Fin himmel innan vi klev på planet hem mot Sverige

Lite selfie time, hehe

HEMMA

Halloj, vart inget bloggande i Turkiet. Wi-fi et där var sjukt segt och man kunde knappt göra nått. Försökte göra några inlägg men gav upp tillslut. Vi kom hem idag kring 11 kanske. Sov nästan hela flygresan hem och i bussen till flygplatsen. Det är sjukt tråkigt att vara hemma men längtat hem har mma ju ändå gjort. Har haft det jätteroligt med bad,sol och shopping. Jättegod mat också, verkligen. Saknar att vara där, hade gärna stannat en vecka till. Lär lägga upp en rejäl bild bomb senare ikv!☀️☀️

FLYGPLATSEN

Godmorgon alla, nu är jag på flygplatsen och allt har gått bra hit tills. Mer uppdatering senare☀️

IMORGON LYFTER VI☀️🍹🏊

Sho hej allesammans! Imorgon bär det av till Turkiet! Så härligt det ska bli, och jag ska försöka lägga upp bilder och lite text om dagarna. Men kanske blir lite mer mot kvällen jag bloggar. Ikväll återstår bara lite grejer kvar, att packa det sista och dubbel kolla så att jag har allt. Och juste har haft en spanska reprensentationer idag om en resa man gjort. Allt på spanska, var sjukt nervös men det gick bra ändå, vi hörs senare!
Haha åh kolla min rygg, den är sjukt böj bar haha😎

GIVE ME NOW😍😍

FÖRSTA DOPPET I ÄLVEN

Sho kompisar, helgen har gått väldigt snabbt och det är bara 4dagar kvar till Turkiet!☀️ Idag när jag kom hem for jag och Wilma direkt ner till Alma. Där skulle vi försöka ta första doppet i älven. Och efter många gånger så hoppade vi och fy satan så kallt det var! Sen har vi även tagit bilder/filmat när vi hoppade i älven och när vi gjort handvolter osv på marken. Sjukt kula bilder!(vi får sen om Alma lägg upp några på bloggen, isåfall sno jag några😉) Vi fick även äta jättegod middag där också och sen hoppade vi studsis och chillade sen stack vi hem👌

NATTBANDY

Halloj, igår var jag på nattbandyn me Alma och Wilma. När vi kom dit så var vi typ med Sebbe och Jonas, sen kom massa kompisar till dom. Det var sjukt kul att kolla faktiskt, vi hade jättekul med massa prat och skratt. Nattbandyn började ju 22.00 men vi kom dit lite senare, sen kom vi hem kring 01.00 tror jag. Jag Alma och Wima sov hemma hos mig själv, för egentligen skulle jag ju till stugan men fick stanna hemma😃
Sen när vi kom hem såg vi på en film, och somnade lite titt som tätt under filmen haha. Ska till stugan lite senare idag också, där blir det väl att plugga spanska, dunka musik och se senaste avsnittet av vampire.

MIN LILLA PRINS❤️

CITAT

TABATA

Ikväll var jag på tabata. Sjukt skönt att träna lite, men det här passet må vara det jobbigaste tabata passet ever! Kämpade som en tok på slutet, sen efter det cyklade jag hem. Jag orkade knappt trampa på cykeln och kunde knappt styra, men kom hem gjorde jag.
Tänkte också köra ett pass imorgon cxworx, det är också väldigt roligt. Nu ska jag ta och sova, godnatt!💗

BEST FRIENDS

10 dagar kvar

Nu är det bara 10 dagar kvar till Turkiet! Som jag längtar! Vill bara bort nuuu. Och sen, att bli brun. Omg typ det bästa ever, en riktigt bra start på sommaren!
Idag fyller min pappa år också, GRATTIS❤️ Så lite släkt är här nu, vi har ju ofc fika, lite tårta och kakor. L o v e cookies. Skolan rullar på som vanligt och tror bara vi har ett prov kvar nu och nån inlämningsdag uppgift, så härligt. Egentligen har man ju otroligt kul på skolan bort sett från prov osv. Alla vänner man cpar sig med och allt. Haha älskar det. Men nu måste jag ta och se ett avsnitt the vampire diaries, goodbye👋

ROLIG DAG MED FRIENDOZ

Hej hopp, idag har jag ju varit på Linas gymnastik uppvisning. Var där med Alma, Wilma, Danne och Johan. Lina var super mega duktig! Hon gjorde typ 8 flickisar på raken! Riktigt imponerande faktiskt. Vi fika där också, jättegod hembakad fika osv. Sen när det var slut så gunga vi och prata. och massor av skratt, typ det viktigaste haha! och ja vi hade det verkligen kul, tyck jag✋
Nu ska jag bara vänta på att farmor ska komma och hämta mig kring fem och fara tillbaka till stugan. Fast vill inte men har inget val..

Liksom that fula skratt face jag har

THIS IS ME, SOME TIMES....

HAPPY FRIDAY

Sho polerz, denna vecka har jag mest pluggat, lite därför jag inte orkat blogga. Har haft både no och so prov idag och nästa vecka väntar ett matte prov. Fy för prov! Eller ja allt som har med skolan att göra. Nu ska jag till stugan, inte så sugen på de men måste. Imorgon ska jag in till stan iaf, se på Linas gympauopvisning osv. Så vi höres!

CAN YOU?

PLUGGA

Shoo, idag slutade vi skolan 10.25😃
Vi fick hål på lektionerna efter, vilket var super bra! Jag skulle egentligen träffa våran studievägledare men fick flytta min tid. Sen cyklade jag och Alma hem till mig och hoppade, pluggade och åt mat haha. Så det har varit rätt så chill. Vi har prov i no på fredag.. Usch hatar prov. Nu ikväll har jag tagit en promenad med mamma medan Linus var på fotbollsträning👌
Så här roliga är vi på slöjden

SÖNDAG

Hejsan, igår var jag med Alma och kollade på fotboll. Sen efter det cyklade vi hem. Vi gjorde middag hemma hos mig för våra familjer hade ätit utan oss haha. Så vi gjorde tacos. Jättegott verkligen. Sen sov hon över här. Idag vaknade vi kring 10, sen låg vi kvar i sängen välldigt länge tills vi gjorde en stor god frukost. Sen efter det så fixade jag Almas naglar haha. Det vart väl ganska bra tyck jag, och sen hoppade vi studsmatta. Jag klarade att göra en flickis, liksom omg! Haha nu kollar jag på vampire iaf👌

INSPIRATION

MYYS

Nu ikväll har jag varit hemma med Linus, eller ja jag har ju varit barnvakt och är fortfarande de. Jag har sett på the vampire diaries, varit ute med hunden, hoppat studsmatta med Linus, lagat mat, ätit godis, dunkat musik och städat en massa. Så har kvällen min sett ut. Och nu funderar jag på om jag ska y och tvätta av mig sminket, vore ju sjukt skönt.

2 MAJ

Hej, vaknade kring kl 9, sen somna jag om i typ en kvart tror jag. Vet inte heller vad jag ska göra idag. Men ikv lär jag nog måsta vara hemma med min lillebror för mamma och pappa skulle bort. Så då lär jag nog bara se på the vampire diaries och typ lyssna på musik. Rätt så chill, sen imorgon blir det nog lite roligheter med kompisar👌