9 SEPTEMBER

Hej hej, imorse när vi väl hade vaknat upp och ätit frukost så drog vi direkt ut och fiskade. Vi var vaken ganska länge inatt faktiskt. I alla fall så fisk vi några små firrar, jag fick en ganska stor abborre på kastspöet. Kring halv ett drog vi upp till stugan och åt lunch och startade en film medans. Sedan drog vi hem till stan. När jag väl kom hem for jag till optikern för synundersökning för linser. Och jag måste säga att det gick super bra! Efter det drog jag på gymmet med Alma och Wilma på sh'bam och magträning. Och nu sitter jag och tar det lugnt❤️




(Bilder från Wilma, sedan vilken fail att jag hade mobilen i bh:n på bilden på mig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0